My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Stay Strong :)
Tuesday 30 April 2013 | 0 comments

assalamualaikom, hey hey... huh ! mengeluh sikit. hurmmm hari nie sangat mencabar bagi aku cewah dah macam tengah harungi lautan api and mendaki gunung ja caranya padahal x dak kena mengena pon.. haeh ! tapi hari nie bagi aku amat meletihkan amat membosankan,membosankan membosankan dan membosankan . ntah kenapa tapi aku rasa bosan hari nie dari paggi hingga lah saat ini. mcm2 aku pk, benda yang x penah hilang dlm otak aku adalah assgnment , kedua kawan and ketiga x taw apa benda tapi yg aku taw aku selalu OVER THINKING itu menyebabkan aku rasa macam sekarang aku rasa. rasa apa ? rasa bosan and kosong.ntah apa aku melalut aku pon x taw. actually aku ingin meluahkan rasa ketidakpuasan hati aku pada seorang  PEREMPUAN nieh. aku pelik aku x rapat dgn dya x penah lepak dgn dya x penah kluar pi mna2 dgn dya and aku memang TAK RAPAT LANGSUNG OKEY! then petang tadi dya kol membe aku dya ckp kata ku nie bajet dok buat cita pasai dya bagai. euwwww puiih! puih! puihhh! memang x langsung laa.. ingat aku nie jenis apa ? ingat aku suka buat cerita pasai orang ingat aku suka mengautakan cerita ka?tolong laaa.. kalau x kenai aku jgn kata ikod sedap jaaa... maybe dya tu senior kat kolej tapi dya x hormat aku buat apa aku nak hormat dya ? aku mai sini niat aku nak cari ilmu semua bukan nak cari pasai dgn orang tapi aku x cari pasai org cari pasai dgn aku.tolong la pi cari pasai dengan orang laen,dya tuh umo dah tua dari aku tak kan nak cari pasai dengan aku pk bagi elok sikit larhh. pelik taw pelik umo dah tua tapi pemikiran ? :/ aku tak sangka hidup lagi manusia mcm nie.. memang sakit hat gilaaa rrr and pelik. and aku sikit pon x takod kalau dya nak mai face to face dengan aku tapi dya x mai pulak kalau betul la aku nie suka buat cerita kenapa dya x mai jumpa aku terus rumah aku dya taw and no phone aku pon dya ada kenapa dya x kol aku. kol membe aku untuk apa. motif ? aku mcm nak pi jumpa dya tanya dya sendiri sebab dalam kepala otakk aku nia banyak sangatpersoalan yang tak terjawab. tapi aku x nak sebab dya pesan kat membe aku jgn gtaw aku tapi aku taw jgak :) aku x maw stg PEREMPUAN saiko tu marah membe aku plak. hurmmm. ntah laaa.. papapon lantak dya larh buat bodoh sudah. orang cakap takod kerana salah berani kerana benar :) 
Ha ada lagi aku pk sebab senua nie aku terpk pasai kawan2 aku, apa depa pk tentang aku, sebab depa tuh kenai PEREMPUAN tu awal dari aku tak taw la depa caya sapa tapi aku berani sumpah la aku bukan jenis tuhh.. :) aku harap benda nie hanya lah dugaan jeaa.. lagi pon PEREMPUAN tu dah x lama kat sini. biaq kat dya larhh tumpukan pada Final Project aku nuuu dok panggil setiap saat minit jam selagi aku tak pegang dya.. --' GoodNight :*  
#Meon busy malam nie patut aku qasa boring ahaks