My heart beats while I’m leaning on your shoulders

1 May 2013
Tuesday 30 April 2013 | 0 comments



Hello . new begining.. wuahhhhhh! hari nie 1 May 2013 hari apa ? mesti larh hari pekerja kan ? tapi dalam hidup aku hari nie kalau aku masih lagi dengan someone yang dah digelar EX  tuhhh dah cukup tiga tahun. hurmmm tapi sapa sangka kan .. hujan qibut taupan di tengah panas yang dissangkakan sampai kepetang. acewah ayat.. kuikuikui. okeyh malam tadi sbelom aku tido aku teringat dlam pala otak aku. "OMG! esok satu may,kalau aku dengan dya lagi dah tiga tahun relay kami. hurmmmm *mengeluh" then aku buat call me back kat dya saja nak tengok dya ingat ka tak.. galak kan aku caqi dya ? biaqlarh. kalau kat tempat hampa mesti buat benda yang sama kan?? x yah tipu rrrr .. *muka x bersalah -_- . dah aku buat call me back tuh aku tunggu dya kol kat no maxis aku tapi tak pon sampai la aku tido sebelom ak tido tuh aku otp dulu ngan meon . kihkihkih.. kena beletiaq2 dengan dya semua sebab p pasar malam x bagitaw dya ,
| nie antara perbualan aku dengan dya |
meon : " awad pi x bagitaw kalau jadi papa mcm mna ? kita pikiaq dya tapi dya n blablablablabla" 
aku :sambil pakai earphone dengaq dya potpet maen rambut dok depan cermin.. hakhakhak *devil laught . dya beletiaq soqang2 aku diam jaa.. 
setelah beberapa minit dya beletiaq.........
meon : dengaq dak owg ckp dengan dya, x maw ckp x pa r. mcj .
aku : hahahhahah.. *gelak bunyi angin. nak ckp laa.. dah dya beletiaq beletiaq la owg dengaq. satg owg ckp dya kata owg melawan .
meon : dah habeh cakap. *dya kata tapi dya beletiaq lagi. dya kata, dah tu tak qeti nak mintak maaf ka apa.
aku : Sorry . *dlm hati susah aku nak mintak maaf kat orang ego tinggi x padan dengan aku.. hae, ! *geleng pala.
passtu ak diam dya diam . tengok2 tetidoq mcm tu jaaa... pastu pagi tadi aku bangun aku cari phine maxis dok bawah bantal tengok memori full. besa la phone cokia jeaa.. hahaha... aku delete mcj tengok2 ada satu mesej ,ingat dari dya rupanya mak aku "Selamat ulang tahun perkenalan yang ke tiga tahun antara kau dan dia " gelak guling aku mak aku buat ayat tapi aku hargai mak aku ingat :') thanks mom :* . pastu kan aku pon  terpk nak wish kat dya aku type la " Happy anniversary for 3years if we we're together,but we already do own thing,and i hope u happy with  your life without me beside,i always pray for your happiness.." hihi.. bajet omputehh naihhhh.. saja meqelaa.. hhahaha iku ingat kredit akku x dak aku saja try sent tgk mesej sent tekejut beqok aku. haha.. niat nak save duluuu.... hahaha.. tgk2 ada mesej masuk mesej dari dya. dya reply "whered u go..i went to ur home yesterday..but nobody thre.i upset.i just want to see u.." dya pon bajet omputeh jugakk.. haha aku reply "i have class"tgk2 message not sent ,please try again.. dlm hati Haremmm!! dya cakap dya mai umah perghhh lagi aku tekejut mcm kena heartattack nasib umo panjang lagi.. hahaha. aku wat call me back dya kol dya gtaw dya mai dlm pkul 6. time tu aku pi pasar. umahh ada tasnim dengan su. hurmmm sedih gakkk takleh tgk dya T_T rindu dihati ini masih terasa.. :'( tapi sakit dihati ini pon masih ada jugak... tak taulah serah paa takdir jea... :) dah tengah hari nieh nak mandy and cadangnya nak pi tgk tiket pi serembann.. :D . bubye. ;)