My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Really :O
Saturday 4 May 2013 | 0 comments


hey.. :) .di tengah hari yang dingin dan di temani hujan ini saya merajinkan diri saya untuk meluahkan tentang sesuatu yang saya rasa saya perlu mengambil perkara ini sesuatu yang siries. yeaa.. anda semua nampak cincin diatas. okeyh . bermulanya disini malam tadi aku OTP dengan meon dia ckp dya bagitaw and dya habaq. *sama maksud ja semua tuhh -.-' .dya betul-betul dengan aku dya cakap dya dah x nak maen2 dah habeh zaman nak maen2 dya nak beli cincin kat aku and cincin tu tanda dya memang nak amek aku jadi yang halal buat dya...wuahhhhh! :O masa dya ckp mcm tuh aku terharu ada takod ada serba salah pon ada tapi bila pk balik kalau dya tuh memang jodoh aku untuk aku dan ditakdirkan menjadi yang halal untuk aku dan ayah kepada anak2 aku. Alhamdulillah tapi aku rasa awal lagi . tapi aku terima jaaa kalau ini dah ditakdirkan olehNya .aku memang belum sedia nak terima semua nieh sebab aku nak study untuk capai matlamat aku dulu. dya ckp x pa bukan dya ajak aku tunang skang menikah skang tapi dya bagi cincin tu sebagai tanda .. Faham-faham la noh. so dya pesan kat aku jangan maen2 dah kalau nak maen2 ckp awal2 katanya, aku pon ckp memang aku xkan maen2 dah.. and kalau ada jodoh kita takkan kemana. mang cara dya cakap siries gilaaa.. dya nak bagi cincin emas kat aku, aku x nak sebab nampak tuaa... HAHAHA ... *belagak. taktaw benda tu berharga. x dak laa aku x nak beria-ia sangat untuk tanda just simple sudah laa kan. x taw apa nak jadi masa depan nanti. bukan mintak tapi nak elak . :) aku harap biaq dya sorang ada dalam hati aku and jaga aku. Insyaallah moga kami kekal :)
Ha semalam jugak akuu OTP dengan sijantung hati yang ada kat shah alam tuhh.. HAHAHHAHAHA.. penat bergelak ketawa dengan nad.. sakit perut sakit pipi.. acecewh dya pon happy naih skang dengan MR POLICE dya.. hahahaha tapi x sangka MR POLICE dya sama negeri dengan meon cuma jauh sikit ja T.I dengan Manjung .. hahaha senang larh nanti kalau aku terpaksa raya umah mak mentua ka dya pon terpaksa raya umah mak mentua boleh jumpa jugakkk... ahaks... :D haha jauh pkirnya x paa... hidup kena ada angan-angan. hurmm sedaq x sedaq persahabatan kami dah dua tahun 18/4.2013 haritu kami still lagi rapat walaupon jauh.. iloveyou Nadia Binti Azaman :*. aku happy tengok hang happy :')