My heart beats while I’m leaning on your shoulders

I love the way that you smile
Tuesday 26 March 2013 | 0 comments




Hye guys, how are you ?? wow ! dah lama aku x merajinkan diri untuk update blog. Ntah laa sejak dua tiga empat menjak nieh aku malas sikit nak memerah otak untuk update tapi banyak cerita dah dlm memori aku nieh dah nak dekat full dah.. hehehe. Erm btw, Cetengok gambar tuhhh.. smart kan wlaupon x dak kena mengena tapi aku letak jgak gambar tu bermakna aku dtg jengok kat blog aku nieh.. kihkihkih.. weyh hampa taw dak . ha tudia dya mai dah. Semangat nieh nak cerita tapi x salah dok nak kongsi n luahkan acewahh.. buuat ayat sikit biasa lerrrr org berrbunga bunga. Eh eh berbunga larh sangat . x dak larh aku cuma nak kongsi kegembiraan aku jeaaa… ha. Nak bgtaw nieh yg aku skang tgh happy sngt dgn MR . triple A . ha sapa tuhhhh ?? dya larh org yg sekian lama saya minati di kolej sejak sem lepas tapi saya hanya mampu diamkan diri sahajaaa… hahaha sbb jenis aku kalau aku suka someone aku hanya mampu diam jeaaa.. nak tau tentang dya ? n mcm mna kami kenal ? okeyh saya akan menceritakannya. 
Nama dya Amirul Arif Bin Azman that’s why larh aku panggil dya MR triple A .  suka hati aku jeaa..umo dya 20tahun, birthday dya 30/10/1993, hurmmm, dya x dak la handsome pon tapi manis tu ada laaa… hehe, kulit dya hitaam manis sikit ketinggian dya tinggi sikit dari aku berat dya 68kg and dya bangga sbb sebelom nie berat dya 70 so dya pulun sikit sbb dh turun dua kilo . eh eh motif aku gtaw pasai berat badan ? eh lantok lerrr, mata dya sepet tu sbb aku suka kat dya, dya pakai glasses ala2 budak nerd sikit.. hurmm apa lagi hah, ha! sikap dya caring,lawak,kdg2 benggong kdg2 siries paling aku x tahan dgn peqangai dya biila dya siries mang muka dya lawak gilaaaa… hahaha *x dapat ku bayangkan . lagi dya bertanggungjawab sbb dya anak sulung dya suka bising2 kt aku kalau aku buat benda yg x kena dimata dya,tp kdg2 aku sengajaaa, *HAHHAHAHA (Devil laught) and dya suka selesaikan apa2 msalah dgn cara yg elok dan dya suka bawa berbincng bila gadoh and dya x suka ckp benda dya x suka bnyak2 kali…ha, x lupa jgak dgn peqangai pelik dya yg x makan UDANG,SOTONG and KETAM, aku pon x taw kenapa tapi dya keta benda2 tuhh pelik, tapi dya yg pelik ntah laaa,nk kata alah dya ckp x Cuma dya x makan dya kata qasa pelik hurmmm I wonder -.-‘ hurm aku qasa  tu ja sikap dya yg aku taw buat masa nieh.nanti kalau aku taw aku gtaw lain.. hahahha :D
And mcm mana aku boleh kenal dya?bermulanya  dari pakwenya budak umah aku tasnim time tuh kami keluar pi celebrate birthday nya  tasnim and tu firstime aku tgk dya sedangkan aku dok kat kolej tuh dah nak dekat satu sem, sbelom tu x penah Nampak pon sejak tuh la aku kenal dya, firtstime kami jumpa kami dah gaduh kes dya baling tepung kat aku, kiranya dari teluk intan sampai balik changkat lada dlm keta asyik gaduh ja x habis2 smpai umah, pastu aku pon mcm suka jgak dok gaduh2 ngan si banggang tuh time tuh, hahaha disitularh timbulnya minat kat dya. Pastu x penanh kluar dah kat kolej pon jrg2 nampak dya aku pon x taw mna dya hilang tapi x habes takat tuh jaaa.. kami kluar plak kali yg kedua p lepak manjung dgn abe pakwe tasnim,tasnim,eifa, aku and dya larh . ha kat situ larh tasnim kata kat dya yg aku suka dya mang aku tekejut gila mcm kena heart attck jea qasa tapi aku cover malu dok sakat2 dya, hahhahaha . dya pon mcm malu2 jeaaa. Pastu otw balik umah dlm keta dya jadi ramah tetiba dok taya aku kedah asal kat mana bagai .aku pon cita la pasai aku semua… itu la last aku jumpa dya sembang dgn dya semua sampai larh awal sem nieh masa aku cuti harituh aku online aku nak balik Perak x dak sapa nak amek,and  aku Nampak dya online aku try mintak tlg dya aku IM dya kat FB . pastu dya pon ckp okeyh. Then aku balik Perak dya dtg amek start situ la dya mintk tlg aku cari maklumat untuk assignment dya aku pon tlg la sbb dya dh tlg amek aku… lepass aku tlg2 dya, selalu plak dok text dgn dya sampai seminggu ka seminggu lebih mcm tu rrrr dya mintk kapel, aku time tuh plakkk single so aku terima jalarhhh . x salah try bila dh try kapel ngan dya , boleh masuk kpla dgn aku boleh dok gelak sama2 pala otak pon benggong jgak, kdg2 smpai penat jugak asyik gelak jeaa….  Sampai skang aku still lg dgn dya J happy lg…. hihihi… aku boleh caya dya tapi aku x dak simpan harapan tinggi2 mcm gunung pon. Takod nak berharap. Lagipon x taw lagi apa akan jadi masa depan nanti.. Tamat sudah alkisah cinta berutik antara aku dgn dya. :D sengeh sikitttt…..
iloveyouAAA