My heart beats while I’m leaning on your shoulders

bored+imissyou :(
Sunday 31 March 2013 | 0 comments


hye hello salamualaikom , huh ! B to the O to the R to the I to the G so bored . hurmmmm. dipetang hari yang cerah lagi panas ini saya ingin mengsytiharkan saya teramat lah boring, x taw nak buat apa... guling sana guling sini xhilang jugak boring nak kuar lepak x dak geng. apa kebengggong sangat dapat cuti time org x cutii... hurmmmm... kesian kat aku, tapi bersyukurlah dpt jugak cuti daripada aku dok sana dapat "sakit rumah".ada abg ajak kluar x nak , dya tau membuta ja tu pon ada hati nak menikah.. ish ish.. so boring2 nie aku rindu la dekat aku punya buah hati aku yg x berapa nak manis tuhh.. hikhik... bawu tinggal 2hari qasa mcm dua taun dah... aduh du du du....! mcm mna aku cuti sem sebulan nanti ohh tidak dapat ku bayangkan *tgn didada mata keatas.. insyaallah kami dpt atasi dgn baik walaupon mak aku mcm x brapa nak suka aku dgn dya tapi aku akn usha bg mak aku suka.. hurm mak aku still mengharap aku baik dgn yg lama... tapi itu x mungkin terjadi . aku dah ludah aku x kan jilat balik... dah banyak kali aku ludah tapi aku jilat balik sebelum nie sebab masih bersih tapi kali nie aku ludah sebab dah ada gelama x kan nak jilat balik.. ? katakan tidak laaaa.. eh qasa pengotoq plak ckp pasai tuhhh.. err :/ don't worry busuk, i akan usha and jaga relay kita elok2 walau apapon jadi,i dah jumpa parents you x kan i nak maen lagi dgn you zaman maen2 dah habeh dah, sampai bila nak maen2 , you dah ada dlm hati i, and i harap u akan tetap dlm hati i . :) iloveyou imissyou