My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Good mornight.
Monday 21 January 2013 | 0 comments


hey hey .. hihi... skang dah nak dekat pukul tiga aku x tido lagii esok ada kelas pukul 8. lewat kena dua puluh sen.. OMAIGAT !! hahaha. gediksss lol .  aku x taw nak update apa sebenarnya. sbb otak aku beku sikit dua tiga hari nie sebab terlalu memikirkan tentang apa yang telah ku pelajari di kolej.... nak taw dak nak taw dakkk.. tadi aku pi kelas belajar apaaaa?? direct kalau kelas Pn. Zila balik lambat ..  siann kamiii... :'( sobsobsob T_T leteh baq hianggggg....dari koi 8 pastu tadi balik koi 5, kami masuk tajuk baru plak bab yang sama tapi tajuk baru tajuk ERD | DFD apa itu ERD | DFD ? ERD tu Entity Relationship Diagram and DFD plak Data Flow Diagram. ini aku mudah faham plak. Alhamdulillah , walaupon aku masih blur dalam relationship tapi aku cepat tangkap pasai ERD | DFD nieh :) *sengeh sikitttt.... syiok syiokk.. ulalala -_- . hahaha ... ngeee :D . entah apa-apa .. dh tu aku balik umah guling2 and tido, lepas tido aku bangun mandy makan and aku lakar sistem ERD jadii cik oiii.. syiokkk owwwww... oh yeaaaa.. >.< .. jom rr makin lamakin aku meqapu bek aku tidooo... tgk ayat dlm gambar tu bermakna kannn ? :) *sedangkan x dak kena mngena dengan cerita, sekian. bubye . nah muah dua tiga tepek .. hahha :*