My heart beats while I’m leaning on your shoulders

cakap paria !
Friday 18 January 2013 | 0 comments



hello eblibadi, sihat kah kaliann ????? mak kalian? ayah kalian? pakwe/makwe kalaian ? hopefully sihat belaka yeaa ... saya disini Alhamdulillah Sihat sahaja .. kihkih.. berbahasa buku plakk.. weyh hampa nak taw dak malam semalam aku ada bgtaw yang aku nak kena belakon kann ?? taw dak apa yang jadii ? nak taw dakk ?? ermm ermmm , x payah ta laaa.... >.< hihi .. dakkk..... mcm nie .. pagi tu mcm biasa kami satu umah kalot nak p kelas awai . tapii mmbe aku soqang nieh dya jadi segann ja nak p kelas law x dya laa yg bngun awai siap awai and dya jgak laa yg paling dok kejan oqang pi kelass awai tapii pagii tu dya buat segan nak pi kelas dya kata ada kelas ka x hari nie, firstime dya mcm mls nak p kelas sbelom nie dak pon... dah tuu x pa rr abaikan ja pasai tuhh .. kami pi jaa kelas mcm besaa.. dah sampai masuk bilik kuliah dgn ketaq semua ada nak kena belakon kann.. lecture x mai lagi kami buat rr latihan dulu sikit2 kannn .. time tu dlm koi 8 lbeyh mcm tu rrr.. aku dok ngan dauz pikah and fiza .. auwmmm dauz nsemm wooow . matanya sepet.. omaigat .. meltingg .. kahkah . haeh meqela plak anak kakpah nie *sambil tampaq pipi :O .. dah sambung2 ha ! kami dok berlatih belakon sampai koi 9 kod lecture x mai lagii .. x paa lagi dok sembang jeaaa.. dok sat Pn zila masuk kelas dya nak bgtaw pasai sapa yg tak hantar assgnment pastu dya tngok lecture x dak bawu dya kol Pn Mira tanya Pn Nita ada ka takk... tgk2 x dakkkk  mang gampang arhhh. ! mang kami satu kelas panas gilaaa sbb first kelas haritu dya ada pesan kat kami mcm nie masa dya bg no phone dya " saye bagi no phone nie untuk you olss inform if you olss ada hal or apa2 , jgn call or mcj saye setakat nak tanye ade kelas ke tak or tanye kelas kat mane, kelas kita dekat BK1 (Bilik Kuliah 1) nie jee.. kalau saye x call you olss or msj you olss that means kelas ada mcm biase okeyh ?  " mcm tu laa dya kata tu yg kami x berani nak text dya tanyaa.. dah rr dya pon x text kami inform apa2 pon... law Pn Zila x mai mybe kami tunggu sampai 12.30 x mkn x apaa.. herh...!! bebai kod .. tapi x apaa boleh dok ngan dauz . haha,  :D * gatai .hmm , minggu depan jumaat aku x pi kod kelass dya aku balik KG .. woo wooo .. balik kg oh yeaaaa.... boleh jumpa pakwe... kahahaha , takleh jumpa dauz .. x pa phone ada boleh text . ptg kemaqen aku dok tidoq sedap2 dya kol kacau aku.. banggang dya tuhh.. haeh... dya kata mang qeja dya kacau oqang tidoq... bontot dya . dah nak mandy , makan and simpan umahhhh... bubyeeee .. nah muah setepek kat tapak kaki ... :* kahkah :D