My heart beats while I’m leaning on your shoulders

come backk . :D
Thursday 17 January 2013 | 0 comments


hye semua manusia manusia sekalian MONSTER comel dah kembali.. kuakuakua.. geli doee.. jom jom lets fly away.. weee.. i believe i can fly :D . happy semacam jaa aku hari nie.. yea happy ngan semangat baru cik oii.. tahun baru . setelah sekian lama aku mendiamkan diri dengan blog nieh sekarang aku kembali untuk membebaskan jari aku menari nari di atas keyboard nieh... tadi aku bosan aku pk aku nak tido tp x boleh nak lelapkan mata sbb housemate aku dok gelak kahkahkah.. cehceh cari salah depaa plakk.. haha x dak laaaa.. aku saja jeaa merajinkan diri balik nak berblog nieh. td aku on aku edit semua balikk lepas aku balik dari kelas so aku blm mandy lagiii dari pg td. bau semacam jeaaa niehh...aku tak taw apa aku melalut sbb betri aku dah low nieh x dak tenaga qasa boleh pi mandy satt tidoqq satt mkn satt... see you later bubyee .. muah muahh.. :*