My heart beats while I’m leaning on your shoulders

bye bye for today hye for tomorrow
Thursday 17 January 2013 | 0 comments



weyh weyh. ! ha tudia buat qeyuh dah tengah2 mlm... sajaa jeaaa nak menceriakan suasana sunyi sepi di teratak ku yang mcm saqang tikuih niehhh... qajin kan aku update? tadi update nieh update lagi.. ehh lantak looorrr.. aku punya blog... :p meh meh kita baca cita dongeng aku pada hari nie.. bermulanya di pg hari yg indah pada 17/1/2013 aku bangun beqebut bilik air bersama teman2 itu dah menjadi perkara biasa setiap hari kalau nak rushing nak pi kelas awal.. kalau tak , tak pasai2 kena bayaq dua kupang. haeh.. kedaqah duit betoi.. >.< ... okeyh sambung sambung, dah satu qumah ready nak pi kelas kami pon jalan la bersama2 ke kolej x jauh mna pon dekat jeaaa... tak sampai satu km pon qasanya .

Tak lama kemudian kami pon sampai kat kolej then masuk kelas. ha disitularh bermulanya perperangan antara otak aku dengan PANGKALAN DATA. yang Allah mang pening seqabut gilaaa...  tadi pulak masuk LnP baru HUBUNGAN tentang One to One , One to Many and Many to Many , kena create table pastu buat relay antara table... haeh.. nasib Puan Zila yg ajar tadi cuba kalau Puan Mira aku qasa aku dah terlelap dahh.... tp susah skang aku nak terlelap dlm kelas skang, sbb aku dok depan sekali jd budak baik naihh... azam baquu,,, hahaha . lamaa gila dlm kelas pg tadi samapai x sempat nak balik umah rehat. sebab kluar pkul 1 tadi selalu keluar 12.30 pastu 2.30 masuk kelas balik . tapi td disebabkan belajar bab hubungan hubungan tu , kena kluar lewat. dah tuuu masuk 2.30 ada ujian bertulis plak nasib laaa senang jaa.masuk bab hubungan table yg baqu belajaq tuhh . kalau masuk bab SDLC ,Fasa-fasa SDLC , DDLC bagai tuhh mang aku dah kena heart attack dlm dewan tadii... hahhaha :D .... Alhamdulillah boleh jawab semua cuma aku lupa maksud FOREIGN KEY ( KEKUNCI ASING) tu jaa... tp nasib ada tasniem tlg aku so aku tak tinggal langsung la td aku jawab semua . hihi bangga sikit.. ulaalalala -_- . dah habes bagi kertas kat Puan terus balik umah niat nak tidoq tequih tapi x leyh tidoq . panas umah niehh bekuap pastu bebudak umah aku dok hingaq plak dok gelak kuhkahkuhkah.. lagi aku tak leyh tidoq . so aku bangun edit blog on blog nieh balikkk.... sampai lepaih maghrib ka lepaih isyak aku pon x taw . baqu aku mandy lepas aku mandy aku mcj ngan pitmer .. hikhikhik .. aku kembali mcj ngan dyaa... wooooo ... best best . boleh buli dya lagii tp skang dya yg buli aku balik siannn aku.. pastu td kedit aku banyak aku OTP ngan dya.. dya dok layoq kat aku dya p ICT . mang gampang arhhh.. panas weyh panas.. hae sajaa dyaaa.. takpaaa nanti aku sampai kat Nad boleh lepak sekali ngan dyaa... dya buat aku happy woo dikala ku duka.. mcm lirik lagu sahabat laaa aku ngan dya.. :) kihkih... rindu bulat tuhhh... hahaha.
Alhamdulillah laaa.. takat Sem3 nieh x dak masalah problem lagii.. hahaha.. cuma aku ada teqasa sikit kat dlm umah nieh. tp x pa abaikan.. maybe silap aku kod.. biaq ja larhhh :) papon teruskan senyuman and happy . hidup nak happy nak kawan bukan nak cari masalah ka musuh kaaa.. :) sayang kawan2 aku yang ada dlm hati aku nieh... :)
Ha!!lupaaaaa !! omaigat ! omaigat ! omigat ! esok kelas Kemahiran Insanaih kena berlakon weyhh.... oh nooooo!! aku tak tiaww apa nak jadi esok dah laa kena buat caqa spontan jaaa... haeh... kenan belakon dgn senior sem 4 plak tuhh... aku melting sikit tgk senior tu bila dya senyum dya ada gigi siong .. omaigat omey omey.. hahah gedikk aehh .. dah boleh tidoq dah kod...bubyeeeeeee , good mornight hoiiiii ! :D