My heart beats while I’m leaning on your shoulders

No idea for tittle -_-
Sunday 9 December 2012 | 0 comments



hey hey you you i'm a monster . :D . memang aku monster pon mata dah jadi mata panda sekarang . sebab apa? sebab berjaga dimalam hari sehingga pukul 2,3,4,5 kadang kadang 6 pagi. buat apa ? belek code blog tweet tweet fb fb. itu rutin malam hari aku. and mlm nie aku berjaga lagi.. hey burung hantu dan kelawar2 yang berkeliaran.. i'm here . keyh stop it . nampak mcm pulun plak. aku letih nieh sebenarnya sebab tadi aku ada jumpa skin tu lawaa and tiba tiba ada mentol yang menyala muncul atas kepala aku iaitu idea yang agak bernas laaaa... heran ka apa itu mentol muncul atas kepala? hmm , aku malas la nak terangkan kalau hampa selalu tengok kartun hampa taw laa apa benda kalau tak taw buat pala taw ja keyh.. okeyh balik pada cerita aku . tadikan aku jumpa skin tu kan pastu aku pikiaq nak letak gambaq aku dengan MAFA dekat situ tapikan tapikan ada something yang x lengkap kat skin tuu :( leteyh aku ubah code dya. mcm2 aku buat x jadiii .. kesiaaaannn kat akuuuu T_T .lastly aku boh code apakebenda tah terus tak naek apa kat blog aku. HAHA . qasa mcm bodo jaa. hmm kesian jugak kat abid aku tengah gayod dengan dya sambil buat blog tadi ,aku buat nak bg dya tengok tapi x jadi dya tunggu smpai tetidoq, aku amek phone panggil dya ,dengaq soqa mcm bapok jaa dok erm erm erm.. HAHA sorry sayang :*. and aku dengaq dya dok golek golek guling guling. tidoq bueh qupanya mamat nieh.. HAHAHAHAHA... papon aku dapat jugak letak gambaq kami dua dekat tepi tuhh.. aku suka gambaq tu sweet dak sweet dak ? kata laa sweet .. HAHAHA. keylah nothing to say . qasa mcm dah nak tidoq, nak mimpi abid jadi bangla kena tangkap sebab warga asing . hahahah :P . 
*aku taw gambar dkatasx dak kena mngena denga cerita aku tapi disebabkan gambar itu cantik dan aku rindukan time aku jumpa abid so aku letak la gambar tuu :3

Rujukan
MAFA : Mohd Abid Fikri Alias