My heart beats while I’m leaning on your shoulders

New Skin New Life :)
Friday 14 December 2012 | 0 comments



hello geng . A cute Monster here.HAHAHAHA. *gelak jahat sikit, sesungguhnya mlm nieh mlm jumaat. kata orang tua-tua malam sunat. haeh. orang tua-tua kata aku tak kata,aku menaip jaaa... ;) mengadapnya aku didepan laptop ini aku ingin mengatakan dah 3 kali aku tukaq skin blog. rajin kan aku ? haha. sbb aku cepat boring kalau lama2 tengok benda yang sama jaaa.. hari tu aku bersiar-siar,, tengok-tengok terjumpa dengan skin BigBang nieh , lawo dakk? kihkih. aku jumpa dekat blog comel Jeara nieh . aku amek dari dya larh aku edit sikit-sikit then aku tukaq . tapi aku belum puas hati aku pon tak tau tak kena dekat mana. --' haeh. 

Tittle aku New Skin New Life , yea aku rasa mulai saat ini aku perlukan kehidupan yang baru yang lebih matang dan aku perlu fikirkan perkara yang akan datang. Sbb apa?sbb aku dah hilang orang tersayang atas salah aku sendiri maybe. i'm not sure salah sapa tapi memang jelas salah aku. :) .nak buat mcm mna no body perfect. haha. *ayat pasrah la sangat. apapon yang lepas biarkan ia berlalu biar ia menjadi kenangan di dalam memori kehidupan ku. :D . Don't Worry Be Happy \m/ . aku dah kena start risau nak masuk sem baru nieh dah x lama dah, 3.1.2013 daftar, sem depan aku study bab coding. OMG! aku tak taw la mcm mna , sem lepas study bab Words,Excel,Powerpoint,Server,Networking pon dah pening . haeh tambah la sem depan nak kena maen dengan code code nieh. tak taw la mcm mna tapi aku yakin aku boleh main dengan semua tu sebab aku selalu main code blog tapi aku maen edit edit jaa , x penah buat dari awal pon. hmm risau tetap bermain didalam otak aku. apapon aku akan nikmati kehidupan aku dimasa akan datang, aku rasa aku dengan dya x dak harapan dah kod. T_T. tapi aku ada something nak post haritu memandangkan wi-fi kak aku buat hal so aku x boleh post.x pa lah aku post untuk DYA. bye . Good Mornight.

nie entry yang aku nak post hari tu , aku tukaq skin tapi x sempat nak save semua, Entry aku Harapan. :\

Hello J new skin again ;) yea skin untuk tahun baru. 2013 is coming. Dah x lama dah . and dah cukup setahun aku dengan abid kenal  :) sat jaaa kan . dya tackle aku dekat fb kami im pa semua.. hihi. Dari I YOU smpai HANG AKU kami still bersama lagi Alhamdulillah J .

Okey entry aku kali nie bab HARAPAN. HARAPAN ? bagi hampa harapan tu mcm  apa? Hmm bagi aku, aku x suka perkataan HARAPAN tu sbb dulu dgn HARAPAN nie la aku qasa hidup aku hancur lebur kecewa and sekutu dengannya. Malam semalam aku gaduh dgn abid sbb ni jgak. Kami gayot then dya bagitaw aku yang membe dya ckp jgn bagi HARAPAN dkat pompuan mcm aku.aku qasa mcm tergugat juga time tu tapi aku tak ambil benda tu masalah besar so aku pon ckp kat dya yang aku pon x berharap apa-apa dekat dya and relay kami, Cuma aku angan-angan kan. Pastu dya pikir laen dya ckp aku kapel dengan dya sbb maen-maen.  Mybe dya pikir aku x berharap kami akan kekal kod. Bukan aku x harap kami akan kekal aku memang berharap sangat2 tapi memandangkan aku tak suka perkataan HARAPAN tu so aku tukarkan perkataan HARAPAN tu kepada ANGAN-ANGAN . (ibarat seekor kucing larh keyh. nama sebenar dya KUCING tapi kita bagi nama dya COMEL tapi binatang tu tetap KUCING) aku harap hampa boleh faham cara aku,hmm..aku taw memang x boleh tukar sbb nanti mesti akan keliru and jadi mcm laen . tapi bagi aku harapan and angan-angan tu sama jaa cuma yang membezakan rasa kecewa tu jaaa..Contohnya,  kita bagi harapan benda yang akan datang yang kita hanya merancang and tak tau benda tu akan jadi ka tak. Nanti bila dah sampai time yang kita harapkan tu x jadi. Kita akan qasa kecewa kan ? sbb kita berharap . and angan-angan pulak kita berangan ja benda tu akan jadi kita angankan yang kita akan kawen dgn orang kita sayang  akan bahagia pa semua tu , bila sampai time tu benda tu x jadi kita x la rasa kecewa sangat kan.. sebab time tu kita akan pikir ini semua angan-angan aku jaa x dak la nak rasa kecewa sangat. Faham tak ? boleh beza tak? Aku x maw berharap sebab kita hidup kat dunia nie kita cuma boleh merancang ja Tuhan yang menentukan so kita tak payah nak taruh harapan sangat,kita angan-angankan ja dan kita usaha kalau kita nak angan-angan kita jadi kenyataan . sebab dalam dunia nie x dak apa yang pasti melainkan Mati . kita tak pasti kita akan hidup esok, kita tak pasti akan jadi isteri kepada orang yang kita sayang and kita tak pasti kita dapat balas budi ibubapa kita ka tak. So x perlu nak berharap kepada benda yang belum pasti dalam dunia nie.. Cuma angankan dan usahakan angan-angan kita tu . *aku tak pasti hampa faham ka tak apa yang aku katakan cuma aku nak bgtaw inilarh cara aku berfikir  :)
Abid, aku bukan x berharap dekat relay kita aku berharap hang taw kan peqangai aku selama kita gayot apa yang aku cita kat hang apa akan jadi kat kita nanti apa yang aku dok angan-angan apa yang aku pikir semua aku cita kan? X dak satu pon aku tinggal aku selalu cita mcm2 kat hang. Kan kan kan? Kalau hang nak taw tu semua harapan aku laaaa.. Cuma aku x maw anggap tu sebagai harapan aku aku dah seqik dulu aku dah penah bagi harapan tapi aku kecewa aku x maw kecewa mcm dulu dah. Aku taw hang laen hang x mcm laki yang aku kenai hang terima ja apa aku buat apa aku kata. and sbb tu la aku takod nak kecewakan hang aku takod bila hang bebai dengan aku maqah dekat aku , perangai aku pikiran aku x sama mcm orang laen aku pikir laen orang pikir laen x heran la kalau hang x boleh nak faham aku sampai skang . tapi aku x kesah sbb aku sedar yang aku nie suka pikir pelik dari orang. Tapi apa apa pon yang aku selalu bagitaw hang bagi hang ingat yang hati aku ada hang ja, sayang hang soqang jaaa.. itu yang penting kan?   moga kita akaan lebih bahagia lepas nie dgn peqangai hang yang mcm bangla tuh and dengan peqangai aku yg cakap sequpa hindu  :’D iloveyou :*