My heart beats while I’m leaning on your shoulders

iLovehim
Wednesday 5 December 2012 | 0 comments




Hye selamat malam. Dah pukul 1 pg . aku belom tido. Asyik tido lambat and mlm nie aku pikir mybe nak tido awal kod sbb line tenet mcm siput banggang yang tengah pikiaq dya tu ‘halal’ ka ‘haram’. haha. okeyh lepas aku chitchat *bergosip dengan mak aku tadi , aku nak tido and dalam perjalanan aku nak tido tuhh aku terpikir pasai Abid . sedih plak rasanya . sejak dua menjak tiga menjak nieh aku degan dya dah makin x sehaluan . x taw kenapa berpunca dari aku or dya pon aku x pasti tapi bila pikir balik aku yang selalu buat tak taw kat dya selama kami pakai digi dya yang start kol aku dulu mcj aku dulu. aku memang jarang buat mcm tu kat dya aku taw dya terasa dgn perangai aku. and aku baru sedar aku berubah sejak aku dok rumah sewa ada membe2 aku memang selalu tinggal dya jarang contact . memang banyak kali gadoh masa aku dok umah sewa berapa kali jgak break tapi sat jaa nama pon 'break' *have a break have a KitKat.. hahaha. mesti hampa pikir aku kejam. haha tapi kejam2 aku dalam hati ada bunga haa... hmm yealarh walaupon aku selalu buat tak taw kat dya aku x penah pon lupa dya aku nak dya ingt 2 benda jaaa iaitu . dalam hati aku ada dya and apapon aku buat aku x penah lupakan dya . tapi dya suka bls dendam kat aku tanpa sebab kesian kat aku.. mcm haritu aku tinggal dya satu hari sbb aku ada hal dgn lecture kat kolej aku x bawak phone . tapi aku dah bg taw dya aku pi kolej . tgk2 esok tu dya buat tak taw kat aku smpai sehari semalam and satu hri malam tu baik kira setengah dua hari la dya buat x kat aku.. dah buat tanpa sbb plak tuh nak kata aku tinggal dya x bgtaw dya aku pi mana aku bgtaw . haeh. bodo dya niehh.. *bodo2 dya aku sayang.. hahaha...tapi ada g banyak benda aku salah jgak tapi benda kecik jaaa sbb perangai aku aku suka x bgtaw dya dulu aku nak buat apa aku bgtaw lepas aku dah buat.. hikhikhik.. mang dya selalu panas tapi dya terima jaa.. dya dah banyak sabaq dengan aku.. kesian dya . hmm . apa apa pon, i love him so much, i can't describe that how much i love you. argue,smile and tears because of you. em.. I don't like when you mad on me, i don't like when you shout on me , i don't like when you talk to any girls. SORRY ABOUT IT. I JUST WANT YOU TO KNOW THAT, "I DON'T LIKE SHARING" hahaha :* .

Sayang i nak you taw yang i sayang you sngat-sangat i nak you taw you ja dlm hati i and i nak you taw i x dak laki laen selaen you. walaupon you x sehandsome laki laen tapi perangai you membuat you handsome dimata i. i selalu say sorry kat you sebab i x boleh nak jadi sweet mcm ex ex you sbb i x boleh ubah diri i jadi orang laen, i nak you terima i seadanya i. i x perfect i gemok,hitam,pendek and x dak gigi depan. you ingt kan ayat tu.. hikhikhik. i tak taw kenapa i sayang you tapi tiap kali i tengok gambaq you i jatuh cinta dh kali berapa pon i tak tau.. haha and satu i nak mintak you jgn la terlalu perasan. haha.apapon i sayang you sangat2 apa pon terjadi i x penah lupakan you and sorry again sebab selalu buat tak taw kat you :'( . please forgive me.  ha ! satu lagii i nak jujur dengan youuu something nieh.... ermmm ermmmm. x palarh t i bgtaw you ;) haha. i bgtaw skang ja larhh t you marah i sbenarnya kann.. ermm i ermm i geli bila ckp I YOU mcm nieh . hahahahahhahahahaha ! sbb kita selalu hang aku jaaa... hahaha teqingat mula2 kenai plak.. hahaha *qasa gedik semacam jaaa.. :D