My heart beats while I’m leaning on your shoulders

leteyh k leteyh
Saturday 15 December 2012 | 0 comments


hey hello woi. ha tudia salam x bagipon. Assalamualaikum.... wu wu . leteyh k leteyh . kelmarin pada jam berapa aku tak pasti aku telah dimasukkan ke dalam wad kecemasan Hospital Tunku Jaafar disebabkan kurang air,zat dan vitamin di dalam badan , aku telah diletakkan disitu selama beberapa jam yang aku kurang pasti sehingga malam baru aku dikeluarkan dari tempat yang membosankan dan seperti neraka itu . selamat aku x kena tahan dekat situ cuma tunggu air satu botol ja. tu ponn lambat gilaaa. sakit tgn aku kesiaaaann kat aku . hahhahaha *buat terok sikit. >< , tapi lega sikit sebab boleh online jgak . nak taw sebab apa aku boleh jatuh sakit mcm tu ? ada dua sebab jaaa. sebab pertama aku tak dak selera makan dan tak cukup tidur . dah berapa hari aku x makan nasi and mlm yang aku gaduh dgn MAFA tu aku tak tidur sampai pagi, x boleh tidur. hmm . okeyh lupakan semua tuuu. and harinie aku x makan nasi jugak sebab aku x dak selera aku tak pasti sampai bila aku nak jadi mcm nie. hari nie aku asyik tidur ja sampai petang tadi kak aku kejutkan aku ajak pergi CT PARK , mang leteyh gilaa.. dah x makan apa pastu tidur bangun2 terus keluar nie pon aku makan roti jaaa.. hmm . n_n , skang aku rasa x sedap badan , belakang aku nie rasa sakit sakit... so aku nak sambung kerja aku iaitu tidur. kata mak aku esok nak pergi tapi tak tau la jadi ke idokkk.. k salam dan bye :)