My heart beats while I’m leaning on your shoulders

New skin in December
Monday 3 December 2012 | 0 comments


Hello peeps. sihat semuanya ? hopefully sihat larhkan :) . tengok tittle New Skin in December. dah 3 hari dah pon kita dalam bulan December kan kan kan? so aku berfikir untuk tukaq skin baru padahal baru tukar jaa pon. biaq larh aku punya blog :) nak tukar hari2 pon, x dak menyusahkan sapa2. skang aku dah cuti sem. cuti sem aku yang pertama setelah lima bulan aku study. :D happy woo.. boleh rehat and lupakan pasai networking,kabel,port2 and bagai tuhh.. cuma tunggu result keluar jaa.. huh.!takod jgak nak dpat result nanti. tapi insyaallah aku yakin aku boleh dapat pointer yang memuaskan.. cewahh. perasan tak blog aku x dak laguu.. sunyi jaa kan? law hampa tengah baca mesti dengaq bunyi katak ka cengkerik ka . HAHAHA. aku bukan sengaja x maw letak lagu, act aku dah upload lagu tapi qeja #ERROR. bebai kod dah banyak kali aku buat still #ERROR last2 lantak larh.. ini pon dah memadai. penat aku edit. hmm itu jaa kod. no idea -_-' Good Nite, Bubye.