My heart beats while I’m leaning on your shoulders

adakah mimpi tu ada makna or mainan tidur ?
Monday 17 December 2012 | 0 comments


Hye hello eblibadi . kali nieh aku nak update benda yang bermain difikiran aku sejak berberapa hari ini. Tentang mimpi aku yang ntah laaa bermakna ka tak. Orang ckp mimpi tu hanya mainan mimpi tapi mimpi tu kadang kadang ada makna. Haeh . I wonder keyh.

Ceritanya macam nieh , malam semalam aku tertidoq sat then aku mimpi aku dalam masjid . masjid mana aku tak tau , tapi aku rasa aku penah pi tempat tu aku singgah semayang aku pakai jubah and purdah semua. Alhamdulillah . pastu ada sorang laki masuk masjid tu and dya masuk minang aku dalam masjid , tapi rupa dya aku x nampak , pastu aku terjaga aku online aku cita kat nad , nad cakap dah ada orang nak masuk minang aku..tahun depan makan nasi minyak, kahkah.. lawak jugakk.. hmm . tapi kalau jodoh aku sampai awal .nak buat mcm mna Alhamdulillah. rezeki jgn ditolak.. hihi.. and semalam aku mimpi lagi benda yang sama tapi situasi yang lain cerita pon lain... kemarin kak aku bawak pi waterpark Pedas,Rembau,Negeri Sembilan, pastu aku balik leteyh terus tido itu sebab aku mimpi mcm tu mimpinya aku pi keja pastu aku nak bali keja motor aku tetiba buat hal pastu aku tunggu depan butik pastu tasniem dengan eifa lalu naek keta dengan dua orang lagi laki yang aku tak pasti sapa. depa tumpangkan aku hantaq aku balik umah otw balik umah kantoi dengan abang aku, sampai umah abang aku marah marh aku pukul aku semua. mang sakit, pastu salah sorang laki yang kat dalam keta tu kluaq selamatkan aku dah mcm drama bersiri dah kan, hmm tapi tu semua mimpi , lepas semua tu aku masuk dalam rumah aku mandy and aku dok dalam bilik laki tu mai ckp dengan aku dya senyum and dya soh aku sabar dya boleh jelaskan ka family aku apa yang sebenarnya jadi aku tak tau kenapa dlm mimpi aku tu family aku jadi laen control aku sangat2 laki tu handsome, sweet pastu cara dya mang ciri ciri laki yang aku idam , esok tu dya mai jumpa aku dya bagitaw dya dapat temuduga jadi pilot. dya soh aku tunggu dya dalam tiga hari dya bawak family dya minang aku , dya cakap dya sayang aku, pastu mak aku kejutkan aku, aku gtaw mak aku mak aku ckp macam nad cakap.. hmm tapi semua tu mimpi mainan tidur jaa, ada makna kaa? skang yang aku tertanya-tanya sapa laki tu ? aku rasa laki yang aku mimpi tu orang yang sama , sbb dari segi badan rambut pa semua sama mcm laki yang aku mimpi aku dalam masjid tuu.. tah laaa.. kenapa aku mimpi semua tu.. haeh..