My heart beats while I’m leaning on your shoulders

i'm not a monster
Thursday 20 December 2012 | 0 comments


4,5,6 ikan berenag renang hye teman teman.. hahha *tepengaruh BJ . i love you, baby im not a monster ! yea! i'm not a monster i'm human tapi peqangai mcm monster jaaa.. kihkih.. lekluu... woi abid . hahaha hang taw dak aku happy, tengok akhirnya aku berjaya memikat hati hang yang x beqopa nak keqaih tu woooo.. hebatkan aku ? haha, pulun kan aku . memang aku pulun tu buat hang jatuh tangga sebab aku kannn ?? ;) hang taw weyh aku rindu hang :'( kesian kat akuuu tiap2 mlm aku x boleh tidoq,guling sini guling sana sampai jatuh katil, *bohong ja x jatuh pon cuma jatuh sakit jaa, sbb rindu kat hang nasib ada busuk tu teman aku sampai nek peta dah aku dok lap air mata aku kat dya, dya larh saksi air mata aku jatuh sebab hang. herh bodo hang tu.. ! hmm . awad hang tidoq awai mlm nieh aku online hang x dak tapi aku buka IM ada IM hang taw dak aku happy aku menari nari mcm keli kena katok . mak aku kata x sat.. walau pon hang IM aku hanya dengan satu perkataan tapi ianya bermakna.. :D , aku mintak maaf la weyh aku buat tak tau kat hang . hmmm :/  
hang taw dak sbb apa aku buat tak kat hang malam tu keyh aku cita nieh ,sbenaqnya tak sengaja semua tu berlaku :(. time aku dok mcj dengan hang tuhh aku dok tengok tv cita Maharajalawakmega pastu aku sambil taip mcj mata kat tv tangan dok taip mcj kat hang then x pa arhh dok lamaa aku check phone tgk hang x bls mcj , aku pon ingt hang busy aku buat tak taw jalaaa , pastu aku masuk bilik nak tidoq hang mcj aku kot pastu aku check phone aku tak tekan SEND . :/ aku taw mesti hang kata aku benggong. :( dah aku ngantok sngt aku x bls la mcj hang aku tidoq , aku bangun lewat tengok ada mcj hang mcm tu aku mcj hang aku baqu bangun tidoq , hang x bls dahhh :( hmmmmm... sorry laaaa... abid! abid! abid! , sorry lerrrrr :'( naih naih naih.. law hang x maw kita mcm dulu pon x paa , tapi aku haqap kita boleh jadi kawan aku ada hang bila  susah senang hang ada aku time susah senang :') naih naih naihh... nanti aku balik aku nak jumpa hang , aku nak dok diam plak kali nie jumpa hang hang pulak buli aku keyhh ? law ang x maw jumpa akuu, aku pi umah hang aehhh.. tengok rrr... >.< hmmm okey larh aku tidoq dulu bye abid . tolong jangan tinggal aku lagii , hang janji apapon jadi han x tinggal aku kann.. ? keyh bye bye salam . best lagu baqu aku, iloveyou, baby i' not a monster ! *menari sikitttt :D


baru aku sedaq aku punya cerita tak masuk dengan title pon.. hahah --' aku x dak idea untuk title tapi di sebabkan lagu MONSTERso aku boh jala title tuhhh . kihkih -.-