My heart beats while I’m leaning on your shoulders

no title
Saturday 3 November 2012 | 0 comments


Hye saya Nur Farihin Binti Ahamad Tabrani ingin mengumumkan bahawa sekarang saya sedang bahagia dengan Mohd Abiid Fikri Alias, bahawasanya dya telah membuat saya bahagia dan saya pula membuat dya deritaa.. kesiannn dekat diri dya. HAHA ! apa niieehh? --' , eh , sebenarnya kan aku kan boring kan x taw nak buat apa kan. Handphone aku pulak kan tengah sunyi kan sekarang niee kan. Hmmm >< padaan muka aku, semalam aku x layan dya, dya dah buat tak taw dah kat aku hari niii L em em, bukan niat aku nak buat dya tunggu aku pa semua , aku x laqat sakit perut sakit segala bagai kemaqen, biasa la perempuan kalau dah awal bulan niehh , hemmm.nak taw dak skang aku dah pindah rumah dok rumah sewa denga cikFIfa and cikTasniem. 1rumah nie ada 7 orang aku kongsi bilik dengan 2budak comel tuhh. Kami tiga jaaa boleh ngam yang laen buat hal depaa jaaaa. X maw masuk campur dengan depa tuu , and  esok aku ada exam agama , oh cukup malas nak study ==' x taw apa nak jadi dengan aku, dengan projek pon x siap lagi nak present. OMG! Hmmm , serabut weyhhh, final exam dah nak dekat cuti pon dah nak dekat. Tapi aku asyik memikirkan cutii ja sebab nak balik, biasa la bila dok jauh dari family nieh. L hmmm. x sabaq nak balikkkk…! T_T . kbye --'