My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Friendship.
Sunday 25 November 2012 | 0 comments


hye dunia. cewahh mcm satu dunia buku blog aku , sorry aku bukan AYUNI hikhikhik . *gelak jahat tapi slow.. dah berkurun lamanya aku x update blog nieh. boring kan? dah x dak sapa buka aku punya blog . kesiaaaannnn akuuu T_T , lately nie aku busy sikitttttt.... sbb dah nak habis , tinggal lagi seminggu dah nak habes satu sem. cepat jaaa. dulu rasa lambat tapi skang  tgk dah nak habis...so banyaklah projek2 assgnment2 yang bertimbun timbun perlu disiapkan.okey, aku nak bagitau nieh aku kat sini happy woooo. ada kawan, kawan aku yg suka buat lwak pagi2 nama dya Suhaila Sufian , dya budak perak jaa, kalau dya cakap perak mang kami akan gelakk sebab lawak, selalu tiru dya ckp. HAHA bila ingat balik cara dya ckp mang aku tersenyum x pon gelak guling2 .kerisauan yang selalu melanda dy setiap hari ialah *muka and Bf dyaa.. hikhikhik. and sorang lagi pulokk nama dya Eifa nur Syifaa.pneng mariiii. dya nieh comel montel, suara dya mcm katoon sikit... hihi . sorry babap. tp mood dya nie x boleh dijangkakan kerana mood dy bertukar2 dgn sekelip mataa bagi aku larhh.... and satu g perangai dya,dya suka melalak sorang n kalau dya melalak ada lirik yang dya baca tak kena mesti dya akan keluarkan ayat nie. *bebleblebla x kisah la dya silap nyanyi ka ckp kaa.. mesti ayat tu yang akan keluar. haha and sorang lagi pulakkk Tasniem Hidayah budak nie dari kelate. kecik ja budak nieh, hobi dya tidooo, x kira time mna dya qeja tidooo. eifa plak suka kacau. dua orang nie selalu bergusti dlm rumah nie bertengkaq jaa qejaa padahal dua dua samaa jaaa.. HAHAHA. aku plak jadi pengadil kadang2 sekali dengan aku kenaaaa.. kesiannn aku . and ada lagi dua orang teman iaitu Faiz and Faris(din) . Faiz kata depa dua SweetGayForever. HAHA . Faiz nieh baik ,and kalau kita tanya kan dya sesuatu dya akan terangkan benda tu dengan sries  . Faris nieh pulakk lain asyik dengan lukisan dya n komik dya. itu sbb dya boroi. haha. tapi skang Faiz dah x dak sebab dya dpt UiTM Alor Gajah. Faris pon sem nie jaaa, sem depan dya dah x dakk.. so sunyii larhhh.. nak harapkan bebudak lain. semua SAKAI!!!... aku pon maybe sem nieh jaaah.. :) semua nie sahabat sunyi sepi suka duka aku ka sini tapi sorang pon x dapat nak gantikan sahabat dunia akhirat aku Nadya binti Azaman. banyak kami lalui sama2. qeyau sama2 tido sebantal semuaa. mang rindu saat tuu.. :'( ...
nieh gambar2 mereka , Suhaila ja x dakkkkk