My heart beats while I’m leaning on your shoulders

happy :D
Tuesday 2 October 2012 | 0 comments



hey,hey, hihihi. :D see betapa happynya aku kann?? ha! setelah sekian lama saya berdiam diri , dan sekarang saya muncul dengan happynyaaa.. hahaha... berhabuk bersawang segala mcm dah blog aku niee... aku malas nak mengadap benda alah niee sebabnya kalau aku mengadap benda nie aku x kan buat kerja laen dahh... :D nie pon blom mandy lagii...opss kantoi !  shutttt! diam2jgn gtaw org . HAHA! hmmm....berbulan bulan aku x update macam macam dah jadi kat akuu... banyakkkkk sangat ceritaa, sampai x taw nak cerita kat mana dulu... yang aku taw aku happy dengan hidup sekarang.. :D sebab apa aku happy ? sebab aku happy laaa . hahaha.. aku skang happy dengan orang yang aku sayang MOHD ABID FIKRI ALIAS yg suka dok perasan mcm AwalAashari tuu... erk :| bab bab peqasan serah kat dya... tp aku sayang dya , peqangai dya yang ngok tuuu... syiokk buli dya ... HAHAHA! dya selalu kata aku gila. yup! mang aku gilaa, gilaa nak buli dyaa... syiok owww :P padan muka dyaa , hahaha hmm tu jaa nak gtaw .. haha buat mcm bnyak tadii. padahal sikit jaa, tapi mang banyak cerita aku x boleh nak cerita lagi time nie, mak aku dok potpetpotpet dah nuuu... kbye2 iloveyou sayang . ingt senang aku nak ungkapkan iloveyou tuu kat hang . :D