My heart beats while I’m leaning on your shoulders

hanya tinggal lagi seminggu :)
Wednesday 8 August 2012 | 0 comments



hye hye ! assalamualaikom. sedar x sedar dah 3minggu kita puasakan? and tinggal lagi 1seminggu nak raya . yea ! yea ! raya! :D . tengok  gambar atas tu kalau nak tau tu laa baju raya aku . tak percaya ??? kenapa tak percaya ? percaya laaaaa... HAHA . apa aku meqapu nie .. hm memang tak la tu baju raya aku bagi mak aku hidangkan rendang parang kat aku raya nie kalau aku pakai baju macam tuu...... raya nie aku pakai baju kurung yang sedia ada jaa x sempat nak beli kesian kannn?? kesian kesian kesiann... .. papaon aku sangat excited nak balikk kampung... dah aku nak sambung kerjaaa .act aku skang dlm kelas , orang buat kerja aku mengambil kesempatan update . baguskan aku ?? well i know it . :D