My heart beats while I’m leaning on your shoulders

jedward
Wednesday 27 June 2012 | 0 comments

john & edward (jedward)

yow ! yow ! peace yow (Y) hari nie aku sangat teruja k bleyh update pasai 2orang yg kat atas tu . handsome wow ! memang aku jatuh hati taquih . sbelom nie aku x penah pon minat kat artis mcm aqu minat jedward nie.. first time aku jadi gila bila tengok n dengaq lagu jedward . 3haqi yg lepas aku bukak youtube then lagu jedward-young love dok tempat yg teratas aku pon bukak ja la . nak try dengaq . mula tu aku konfius k . aku ingt soqang ja yg nyanyi lagu tu sbb muka sama jaa.. then aku bukak lagi lagu jedward aku tengok video lagu what's your number . baqu aku taw jedward nie kembar seiras . laguII dya memang best gila . 

nie tentang jedward yang aku taw 

|John Paul Henry Daniel Richards Grime  |Edward Anthony Kevin Patrick Grimes  
|(Jedward)
|16 october 1991 in Dublin, Ireland 
|Identical Twins